Huusin
apua
kymmenen
vuotta.
Kukaan
ei kuullut.
Tunteettomuutta.
Sanoit
et oon robotti
ja
minä uskoin.
Hukkaan
heitetty?
Neljännes
elämääni,
ilman
tunnetta.
Nyt
ollaan tässä,
kun
kaikki vihdoin tuntuu.
Mut
on myöhäistä.
Haluan
kuolla,
voin
sanoa sen ääneen.
Mutta
en kuolla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti