Masentavia haikuja, kunnes kuolema..
tiistai 8. marraskuuta 2016
Mikä elämä?
Todistaakseni,
etten tarvitse mitään,
luovun kaikesta.
Itsehillintää
ja elämänhallintaa.
Ja ylemmyyttä?
Entäs elämä,
onko sekin kielletty?
Mikä elämä?
Avaa jo silmät!
Se on pelkkää valhetta.
Tapa paeta.
I.M
sunnuntai 6. marraskuuta 2016
Aika pitkä, elämä lyhyt
Tässä arjessa,
ei oo mitään järkeä.
En tiedä miksi.
Turhii sääntöjä
ja turhia kieltoja.
Missä elämä?
Sitä sanotaan,
et arki tekee juhlan.
Tyhmä sanonta.
Aika on pitkä
ja elämä on lyhyt.
Tuhlattavaksi.
I.M
Uudemmat tekstit
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)