sunnuntai 8. tammikuuta 2017

Turha huominen

Huomiseen uskoin.
Uskoin, mutta nyt tiedän.
Se ei tuo mitään uutta.

Ei merkitystä,
ei mitään syytä elää.
Miten eteenpäin?

Seinät kaatuvat.
Tuntuu että tukehdun.
Kaikki on mustaa.

Mietin iltaisin,
löydänkö sisältöä.
En tahdo kuolla.

Jos elämällä
ei ole antaa mitään,
onko se turha? 

I.M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti