Mikään ei tunnu miltään.
Mikään ei maistu miltään.
Kaikki on turhaa.
Hyppään reunalta,
tarvitsen jännitystä.
Endorfiineja.
Tunnelin päässä
loistavat junan valot.
Makaan raiteilla.
Juna lähestyy.
Tunnen, olen elossa.
Sitten heräsin.
I.M
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti